Azam & Aqil

Beribu bintang dilangit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah
Sedetik wajahmu muncul
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan
Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...
Andai lagu ini
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...

March 8, 2010

~sempena hari wanita sedunia untuk diri aku~

sebagai wanita
apa yang aku suka

1.aku suka tengok wanita yang cantik and plus bila orang tu pandai bergaya.

2.kadang-kadang aku suka tengok orang yang wanita berpurdah,matanya cantik.sebab itu pepatah mengatakan dari mata jatuh ke hati.tapi aku belum tiba masanya untuk berhijrah ke situ.

3.aku suka tengok wanita yang berkarier.
4.aku ingin menjadi seorang wanita yang solehah kepada suami.tapi kadang-kadang tercicir juga.he he he
5.aku ingin menjadi seorang ibu yang sangat sabar dan sangat rajin..tapi kan, aku ni kadang-kadang mengelat,asben banyak buat..tq222 ;)
6.aku ingin menjadi tegas, bila aku tidak suka aku mampu berkata tidak.tapi setakat ni aku masih gagal.

apa lagi yang aku nak dan apa lagi yang aku suka....


7.ops aku suka sangat makan nasi.he he he.komepm memang orang melayu.walaupun makan la apa pun,last aku mesti cari nasi.tak kisah la nasi apa.

8.aaaaaaa ni aku rasa semua wanita suka...aku suka shoping.wa bestnya bershoping..tapi aku kena la tengok money money di dalam purse aku dulu sebelum tercapai kesukaan aku ini.
9.hahhaha..yang ni aku memang suka...aku suka berangan...hahhaha..tapi,pnc to write here apa yang aku angankan.biarlah aku dan asben yang tahu.n coming soon aqil.will share with u...sabar ya... :)

10.tak sabarnya,aku suka dan aku tak sabar nak tengok hasil gigi aku setelah almost 5years aku pakai braces...yeyeyeyyeyeye...jeng jeng,hopefully aqil tak terkejut la,ibu kenapa gigi ibu lain?

akhir sekali,act ini yang pertama dalam hidup aku, aku nak aku,asben aqil hidup bahagia selama-lamanya hingga akhir hayat....amin.dan aku mengimpikan dan mendoakan aqil menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia dan akhirat.untuk asben ku,kita sama-sama berusaha mempertingkan kejayaan diri kita bersama dunia dan akhirat..amin......

No comments: